Δευτέρα, Δεκεμβρίου 03, 2012

Ειλικρινεια

 Θα μου άρεσε πολύ να μ' αγαπάνε όσοι αγαπώ.
 Αν, όμως, κάποιος δεν μ' αγαπάει, θα ήθελα να μου το πει και να φύγει 
(ή να μη μου το πει, αλλά πάλι να φύγει). 


Γιατί δεν ήθελα να είμαι δίπλα σε κάποιον που δεν θέλει να είναι μαζί μου...
Πονάει πολύ. 

Ωστόσο, αυτό είναι καλύτερο από το να μένεις και να υποκρίνεσαι.
Ο Αντόνιο Πόρτσια λέει στο βιβλίο του Φωνές:
 "Έπαψαν να σε εξαπατούν, όχι να σ' αγαπάνε, κι εσύ πονάς σαν να έπαψαν να σ' αγαπάνε".

(αποσπασμα απο το βιβλιο του Χορχε Μπουκαι "Ο δρομος της αυτοεξαρτησης",Εκδοσεις Opera).


....αρκετους μηνες μετα διαλεγω ενα θεμα που πιστευω ειναι το πιο βασικο οσον αφορα στις ανθρωπινες σχεσεις.
Προχθες ειπα σε εναν ανθρωπο το εξης:
"Οι ανθρωποι μπορει να σου κακιωνουν περισσοτερο γιαυτα που δεν τους λες απο φοβο και ντροπη η δειλια και αφηνεις με πραξεις  να εννοηθουν".

...καληνυχτα σας  ... 

Peg@

Δεν υπάρχουν σχόλια: