Τρίτη, Μαΐου 03, 2011

...υπαρχει .....

...πολυς και κακος κοσμος εκει εξω...
...μα πρεπει να ερθουμε σε επαφη....
...για να συνειδητοποιησουμε το ποσο χαμηλα μπορεις να πεσεις σαν ανθρωπος...

...μικροψυχοι και ασυνειδητοι...
...δημοσιουπαλληλισκοι κακιας παστας δουλευετε και φτυνετε επανω στο ψωμακι που τρωτε....
...το χειροτερο ειδος...
...ο θανατος σου η ζωη μου....
...το λιγο που σας γνωρισα σας σιχαθηκα...
...η μικρη μου και ταπεινη αξιοπρεπεια δεν σας αντεχει...
...σας αξιζει να παιδευεστε στα αποτελεσματα των επιλογων σας...
..εγω για ακομη μια φορα θα φυγω...
...γιατι την συνειδηση μου την θελω καθαρη...
...και ας μην ξερω αυριο που θα ξημερωθω...
...εγω μ'εμενα να ειμαι ενταξει...
...γιατι ουδεις αναντικαταστος αγαπη...
...ουδεις εκτος απο τον ιδιο σου τον εαυτο...
...τον εχασες?
...χαθηκες...
...και αν καποιοι δεν καταλαβαινετε την αιτια της εξαρσης μου δεν πειραζει...το τελικο "ζουμι" ειναι παντος καιρου...
...και το τελικο ζουμι ποιο ειναι ε?

...καποτε η αγαπημενη μου Λιλη Ζωγραφου ειχε πει...
"Να εχεις ενα παθος,να μαζευεις χρυσες λιρες...και καποια στιγμη να τις σκορπισεις ολες στον αερα ...να τις σκορπας και να τραγουδας" ειμαι ελευθερος...ειμαι ελευθερος και πιρλα πιρλα πω"...
...σημερα ηπια..
...στην αναισθησια των ανθρωπων...
...αυτην την χωρις μνημη μεγαιρα...
...σε αυτην...


Δεν υπάρχουν σχόλια: